Stalemate
We find ourselves in a futuristic world populated by jelly-like creatures, the jelly people. Life here is automated. A sensor in the wrist activates and controls practically every activity in everyday life. But now, as in every society, there are individuals who step out of line. In four parallel running episodes we accompany the protagonists as they disrupt everyday life.