Sphères
A man throws a wooden slat up into the sky. It vanishes on the horizon as the camera slowly rotates once on its own axis. The slat circles the earth and strikes him in the back of the head. What appears to be an act of deliberate self-destruction is in fact the metaphorical dissolution of the ego and the beginning of a metaphysical journey.