Spectacular Life
The audience follows Davide Romeo, a circus artist, who films a movie during his tour with Circus Monti in Switzerland. Inspired by his surroundings, Romeo turns his life into an artistic journey where art and reality merge. Through complex relationships and the struggle for personal affirmation, a meta-film emerges, breaking conventions and giving the audience a glimpse behind the fiction.