Spagat
Winter in rural Switzerland. Marina, a teacher in her mid-forties, leads a quiet life with her husband and daughter. But appearances are deceptive; she is having a secret affair with Artem, the father of one of her students, Ulyana. Although both Artem and his daughter have lived in Switzerland for years, neither has a residence permit. When Ulyana is caught stealing it exposes their game of hide-and-seek and threatens the existences of everyone involved.