Sounds Of Blikkiesdorp
Blikkiesdorp is a new township in the periphery of Cape Town where, despite the harsh living conditions and uncertainties, the people we come across do all they can to make a living and improve their home. In a place of informality and resourcefulness, sound and music become the link between inside and outside, creating a soundtrack for Blikkiesdorp.