Sound and Silence
Toshio and Shizuko Omiro, both over seventy years old, have lived in Kawasaki, Japan since 1981. With their free-spirited lifestyle, the improvisaton duo continues to pursue their vision of changing the world into a more peaceful one in an inappropriate and unseemly way.