Sotto il gigante
A short documentary film realised mainly thanks to the National Film Archive and SRG SSR, which takes the viewer inside both the new AlpTransit base tunnel and those that preceded it. Auditory and visual impressions retrace 130 years of our relationship with the Saint-Gotthard Massif.