Sopra i tetti di Locarno
The film documents the passage of time from a bird's-eye perspective using the city of Locarno as an example. It shows the changes over the decades, but also in everyday events. The venerable, empty and dilapidated Grand Hotel Locarno is a reminder of this, while numerous cranes point to lively construction activity.