Sophie Calle, près texte
At issue is putting up a portrait of Sophie Calle. At issue is making her universe, her art, almost palpable. Most at issue is managing to meet her. First conceived as a documentary, this project from the Lausanne school takes on the form of an intimate journal as the events unfold. Developing contrary to the initial project, it becomes even more in step with the spirit of Sophie Calle.