Snowciety
From the perspective of a group of young, local snowboarders, we experience a culture of alternative lifestyles that breaks with the usual clichés of jet set and wealth in St. Moritz. The protagonists of the group grew up together in the Engadin and still live there today. Ivo Florin reveals his views on the clashing worlds of St. Moritz in a reflected but non-judgmental way as a narrative voice in Rumantsch.