Sky Rogers: manager de stars
Sky Rogers tries to fashion a failed boy band as its biggest icon slips away. Will the manager stare at the heavens while his stars slip away? Success stories, giant lobsters and cosmic love; these are the watchwords of Sky Rogers' tragic epic.