Six Stringed Soul
Andrea Bignasca is a young singer and musician from Ticino. After the big success of his first album “gone” he started writing again. Through concerts, work and home, the film follows Andrea's creative process guiding us into a mysterious and fascinating world where it's music the one who speaks to us.