Sing Me A Song
The film follows Peyangki, a young monk living in a rural monastery in Bhutan. When television and the internet eventually come to the remote country, Peyangki is lured by the power of smartphones, which now compete with the structured daily rituals of monastery life. Unexpected and profound, Peyangki’s journey challenges us to reassess our own perceptions of relatedness and self-worth in an age of unparalleled connectivity.