Silencio
A hybrid film that narrates the story of a sound recorder from a big city in Colombia who goes to the jungles in the pacific coast, in search of the sounds from a past that is still haunting the present. A personal journey of listening where she meets local activists of different generations engaged with the preservation of memory, and where music and oral traditions enact as liminal spaces in which mourning invokes and shakes the ghosts of a colonial heritage before the promises of the future.