Silence of Sirens
Avni is a traffic police officer in a small town in Kosovo, an ordinary policeman and family man, neither very honest nor very brave. Together with his partner Gezim, he accepts petty bribes from the drivers they arrest for speeding. One night, thinking they were doing the right thing, they escort a drunken international court prosecutor to the station with a duffel bag full of money in the back of his car. Avni and Gezim find themselves embroiled in a corruption case that is way beyond them.