Signs & Vibrations
A spectacular and very real concert, powerful music for an audience composed primarily of the deaf and hard of hearing. Unrestrained and exultant dancing on the dance floor and on stage. Their movements speak the language of shared pleasure in the wild bass rhythms both under the stroboscopic lights and backstage.