Shalom Allah
When Muslims are shown in the media, they are portrayed as the bad guys. How then is it to be explained that every year, over a hundred Swiss people convert to Islam? David Vogel sets out to investigate this question in his film. The fact that he himself is Jewish doesn’t matter – or does it...?