Seuls
Two youths enter an isolated chalet in the mountains. The house is run-down, inspiring fear and aversion in Yannick, who begins to feel depressed. Jérôme is enchanted by the place and does his best to reassure his friend. Despite this, Yannick’s emotional state does not improve and he begins to experience inexplicable pains. A dark presence is lurking in the chalet.