Seuls ensemble
Young immigrants, having arrived alone in Switzerland. Elderly people, alone at Les Marronniers. In this continuing care facility in the Canton of Vaud, the artist François Burland decided to create an oversized engraving: with the young people, in the midst of the residents. For the length of a summer, they meet, tell their stories, share themselves.