Serafin
The story of Serafin who lives with her paranoid father in a post-apocalyptic dystopia. He meticulously prepares his daughter for life in isolation. All the preparations can't save her father from his death. Serafin is left alone in a barricaded house. But the ghost of her father lives on through the strict rules he gave her: “Trust no one”, “Never let anyone in the house” and “Never leave the house”. Only if she follows these rules, will she survive. But her resolve is put to the test when an injured man knocks on her door.