Sekuritas
Before an office complex is set to be demolished, it expresses one last wish: a love story. It centres around desire, security, and a melody that runs through the entire fabric of the building. So when darkness descends and everything falls silent, the routine lives of those within its walls sparkle like stars, paving the way for intimate chance encounters and absurd humor to unfold. A nocturnal kaleidoscope of longing, loneliness and freedom.