Sanyu
Everything began in 53 when two young artists exchanged apartments. Sanyu, a Chinese painter and Robert Frank. They remained close until the death of Sanyu in 64. 30 years later, Frank received a letter from Rita Wong, entrusted with listing the work of Sanyu. The letter revived recollections of a friend and became the starting point for a cinematographic quest of fragments of memory.