Sans Papiers
Mr. Oman represents the hard life on the streets of Bern with amazing optimism. We see Oman in the office of Viktor Frankelin – a journalist - giving an exhausting account of being Sans Papiers. The camera switches between Mr. Oman in the journalist’s office and his experiences in everyday life.