Ruprecht
In Los Angeles, illegal leaf blowers flout the law with impunity, until the beleaguered city receives help from an outside source. Dr. Ruprecht Rummel, a solitary vigilante, is determined to put a stop to the city's dust-blowing outlaws. Then a twist of fate gives Ruprecht a shot at romance under the most unlikely circumstances.