Rollow
The story of 17-year-old Jack, of his one leg shorter than the other, of his missing father and crazy mother, of his gang and their no man’s land near the highway. It is also the story of Lenny, the worst pal ever, of a stupid break-in, of a tornado, of the growing rage, of a drug deal and of a dramatic clash.