Rider Jack
Jack, who has all but failed at life, dreams of a fresh beginning abroad. Instead, he unexpectedly has to take care of his hated father Paul, who he has not seen since childhood. Paul suffers from Alzheimer's and wants to make peace with his son while he still can. But Jack has very different plans for Paul. Two worlds collide, and a journey to Ticino, the Italian-speaking part of Switzerland, turns into an odyssey back to a painfully suppressed past.