Retourne-toi
Adrien is a cop. One night, during an intervention, a tragedy happens and he ends up nailed to a wheelchair. Because of this accident, his relationship with his wife, Barbara, seriously deteriorates. The couple is in a crisis. Hoping to work on their relationship, they take several days off in Adrien's father's cottage, a small place lost in the mountains. Adrian remains bitter, mentally destroyed by his physical condition. Barbara is frustrated and disappointed. She feels that Adrien has given up. A gang of poachers hunting nearby will exacerbate Barbara's feeling of helplessness.