Resuns
Resuns, which means “echoes”, explores the diversity, sound and melody of Romansh, one of Switzerland’s four official languages. Spoken by a small minority, Romansh seems doomed to disappear in this age of globalisation. However, for the protagonists of this visual and sonorous poem, the language symbolises their belonging, identity and resistance.