Resilienza
Nuria Navarro Bolliger is a different woman from the past few years. This change is due to tumultuous episodes that made her become the woman she is today, stronger and resourceful. Nuria has a seemingly normal life, while she’s busy at work during the day, she spends her free time with her son Numa and her husband Francesco. A family born from a meeting which represents a recaptured reality. And it’s by digging very deep in her past that most of the curious and secrets facts of her life can be found, the result of many difficult situations that she has been able to overcome during the years. This story is still knocking at this reality and by her side we will try to tell it to you.