Reprise
A bouquet of flowers in hand, a man enters a building. When he arrives at the door to the apartment, he thinks is the right one, he hears strange noises from inside. Repeated three times, with different blocking and lighting, this short comedy shows how these can influence the viewer’s perception of a film and change his or her understanding of the story.