Remue-ménage
Pascal is 35 years old and has chosen to dress as a woman, in public! A demolition worker by day, he dreams of doing cabaret and rehearses his future drag show in the evenings under the direction of his wife. The problem is that he doesn’t live in Paris, but in Moudon, a small country village. In the eyes of the authorities, this extraordinary couple lowers the tone of the village and is morally shocking. But Pascal and Carole, and their four children, want to be accepted as they are and, despite the pressure, will not leave the village. They fight a daily battle that would have defeated many, but, thanks to their appetite for life, it simply makes their daily lives very eventful!