Regimes
In the life of the successful ballet dancer Laura, passion and excess only take place while dancing. Nevertheless, she is perhaps the greatest performer in everyday life and the urban scenery of St. Petersburg is her actual stage. In atmospheric and calm images, the film approaches the life of an extraordinary young woman whose daily routine combines the classical authoritarian body-regime of Russian ballet with today's promising regime of self-optimization.