RED
A character driven ani-doc with 27-year-old Francesco Laquale as protagonist. A former European and Moroccan kickboxing champion, Francesco tries to keep his life under control as he desperately tries to find his place in life and leave behind the destructive path of burning rage that constantly threatens to overwhelm him.