real.gegenverkehr
On this morning there was oncoming traffic on Cape Verde. "real.gegenverkehr" is a short film taken from a series of short films which all have the same authorship, namely "real". These films are scattered at festivals and other screening locations, one film per festival. They are purely documentary stories of the everyday life of "real". "real" is a label.