Rat's Nest
An animated short film about self-worth and self-acceptance. Frustrated with her introversion, the protagonist Mia retreats into her own mind. This is how viewers find themselves in her subconsciousness, visually depicted by a subway station, trying to figure out what is going on inside Mia's head.