Raphael
Raphael (27) is a rapper, FCB fan and ardent clubber, just like many others at his age. Since the age of five, however, he has suffered from Duchenne muscular dystrophy. Sometimes he asks himself what life would be like if things were different. Without complaining. “We are completely normal. It’s just that we always need help.”