Rache im Kuttelbad
A story about loyalty and jealousy. Three friends, inseparable since school, set off on their traditional hike in the Emmental. But this time there is tension in the air – a dark suspicion threatens to shatter the façade of their friendship. At the cosy Kuttelbad inn, the day takes an unexpected turn – and nothing will ever be the same again.