Quasi padre, quasi figlio
He is confined to Anna, a place I find incredible and can only admire in wonder from the outside. I am confined here, outside, in my almost-fatherhood. With me an almost-daughter who must accept a new father. Confined, we prepare for the change that will come after Covid-19.