Profil Bas
Tigist is a young Ethiopian woman who tries to have her nursing degree recognized by the Swiss authorities in spite of her precarious situation. Over a four year time span, film director Nathalie Flückiger followed her in these efforts. Through this portrait, the film deals with integration as well as the encounter between two cultures.