Prochain arrêt : Fontenay
In a local bar, time gets tied up in knots. It ebbs and flows with the habits of the regulars and the passing buses. Framing a majority of men over the age of sixty, the director enters the image in an attempt to find her place, until she gets bogged down in this refuge of sociability.