Précis
The film traces the life of a young man, showing what is banal and ordinary, but also what is unique. It is made up of 20 distinct sequences, each of which presents a moment, a fragment, of his past. Everyday occurrences and actions; personal and remunerative work; love and other relationships; mistakes: they play the principal roles, through which we try to get a true picture of the young man, without judging him.