Praca Maszyn
Poland. A nameless industrial city with a mysterious past. This is where the “Work Of Machines” begins: a dance choreographed in 1968, a metaphor for the relationship between man and machine. The reconstruction of this dance goes back to the city’s golden age, when production was synonymous with good fortune.