Post Mortem
Charity shop workers clear out an apartment, the undertaker team discusses the schedule of the day and the phone rings at the inheritance office. The film accompanies professionals who, in the area of tension between pragmatism and empathy, dedicate themselves to the work that has to be done after a death.