Porcelain Stare
A young girl is invited to tea by an old woman. What starts out innocently soon takes a sinister turn as the woman suddenly vanishes, leaving the girl to make her way through the house. Little does she know that the old woman has her right where she wants and it soon becomes clear that the doll collection may not be the creepiest thing in the house.