Polish Prayers
Twenty-two-year-old Antek grows up in a deeply religious and radical right-wing family in contemporary Poland. Catholicism, nationalism and especially celibacy define his world. Filmmaker Hanka Nobis follows him and his friends of the Brotherhood, a small group of like-minded young men, for more than four years. Antek leads them in survival camps and at anti-pride demonstrations. At the same time, he is curious about the world, and mostly, about the women in it.