Pizzo: vor, zurück und weiter
Pascal Pizzolato’s mental health took such a turn for the worse at the end of 2001 that he was admitted to the university psychiatric clinic in January 2002. The considerable increase in his manic phases resulted in compulsory medication. He believed that he was C.G Jung or Bob Marley. The film portrait begins exactly one year after Pascal Pizzolato’s drastic experience and accompanies him for 5 years at regular intervals, traversing the ups and downs. A film about love, drugs, male fantasies and hope.