Pizzet
Tumasch and Antonetta spent their whole life in Val Müstair in the Grison mountains, taking care of the animals and of their land. When asked whether this was going to be the last year they would take the cows to the high mountain pastures, they hesitate, exchange looks, as if the other should know the answer. Have they ever dreamed of a different life? Through the four seasons, the thoughts of this couple of farmers lead to a reflexion on the relationship we have with the places of our origins.