Phuktal - Ein Kloster zwischen Himmel und Erde
The film explores the spiritual and cultural heritage of the remote Phuktal Monastery in the Zanskar Valley, India. The film highlights the threats posed by climate change and landslides endangering the monastery and documents efforts for its preservation. A visual journey to a unique place in urgent need of support to endure for future generations.