Petites mutations
Having encountered difficulties en route, a travelling salesman is forced to put up at a rather peculiar lodging, whose guests all obviously suffer from the same affliction. They have a series of tests ready for the new arrival, who passes them with varying degrees of success – and with unexpected results.