Petit homme
David is a young apprentice jockey, reserved but determined. At the training centre he is fascinated by Eliab, just a little older than him, a jockey for a famous racing stable. To get to know him better and to obtain his advice, he spies on him and covers up his nightly escapades. Eliab starts to open up to him. But is David sure of his own motivation?